10/12/2010

Äntliigen!

Wohoo idag så hämtade mamma min systemkamera från Elgiganten efter att ha lämnat den på lagning för typ några veckor sen..! Nu ska det fan footas galeet här i farsta, så ni får nog ta och gömma er för min kamera höhö!
Idag så har det varit en ganska mys dag.. tog en ganska låång promenad med Jessie och min huund typ vid 7.. Det var fan iskallt ute, man ska nog ha vinterjacka på kvällen :(
Juust nu skulle jag bara vilja att det regnade!!. Skulle fan vilja daaansa i reegnet!
Men imooogon kanske det regnar? hahaha.. kanske inte.. :(
Men dt är fuckiing nördkväl imorgon i Klara södra dååjävlaar höhö!
Tänkte visa liite bilder från idag! Från och med nu ska jag försöka ladda upp liite flera bilder nu när jag har min system kamera :D




2 kommentarer:

filip sa...

sv: hehe. okej, tack!

johanna sa...

hej !
allt bra med dig idag? =)