10/27/2010

cp inlägg

Sitter med Matiiildaa och lyssnar på La Gasolina hahahahah, gammal låt jag veeet. Men man känner sig så sexig när man lyssnar på den brukar Matilda säga..! Och jag tycker inte det faktiskt.. känns lite konstigt att sitta bredvid henne när hon rör på sig som hon gör :S  Men vad gör man inte för sina vänner?.. När jag e flummig finns hon alltid där och är flummig med mig.. eller säger bara att jag är heelt sjuk i huvet :(  Men jaa det är kuuul så som bajs? Eller va tycker ni?..
Finns ju dagar som man känner sig EXTRA sexig och porrig som Matilda känner sig idag, då vill man bara gå runt och visa ROMPAAN för hela världen och bah GRRRRRRRRRRR komsi.. eller? :S !!
Nämen då känner man sig sexig..! Har sexiga underkläder.. Aaalllt o så vill man hoppa på varje snygg kille som går förbi" Saant va? Aaah så är dt!
Nu  har Tilda slutat med sina skönheter.*
inga detlajer* Men ni kan väl tänka er ;) ! så vi ska draa!
PUSSSSSS PÅ MAGEN!

1 kommentar:

filip sa...

sv: tack så mycket fina natalia!