10/01/2010

Trött

Sitter här hemma helt trött och väntar på att börja jobba snaart.. vill ju vara klar snabbt för att kunna vara med min älskling senare på kvällen.. Imorgon måste jag också upp tidigt för att jobba.. fyfaan.. men ja ja vill man ha caash så får man jobba hårt.. Ska ju till Thailand i Januari eller Februari och sen till Colombia för att få träffa min familj.
Läste nyss en artikel om att isbjörnar har tvingats börja äta sin ungar på grund av att de svälter och det inte finns mat alls.
Det är verkligen helt sjukt hur klimatet har förändrats och hur mycket vi människor har förstört för naturen.. Undrar ibland hur länge Jorden kommer klara av allt detta?
Kommer mina barnbarn få leva?? Kommer det ens finnas liv i jorden då??
Eller kommer jag få se hur allt förstörs ännu mer.. Se ner Jorden går under?
Kanske är dagst att tänka på miljön?? Djurarter håller på att försvinna..? Vem tänker stoppa detta? Hur månda oskyldiga djur dödas per dag..?
Ja.. många frågor men få svar.. !
Där får ni för att fundera liite.!
Ni får ha en bra dag! <3

1 kommentar:

filip sa...

liljeholmen? :) det ligger typ vid stora essingen. ganska nära fridhemsplan :)