12/16/2010

seeg chey

Saknar sommaren <3
Ahap då har man inte haft dator ett tag därför har jag inte kunnat skriva :(
Men nu har mamma köpt en ny som tur är. Eftersom, min lille brorsa tog sönder hennes och min mamma råkade fuktskada min.. JÄTTEROLIGT på bara 2 veckor tog vi sönder 2 datorer sådär smart.
Den här veckan har varit den jobbigaste..fyfan hur tänker lärare när dom lämnar allt till slutet? Haft prov varje dag typ..  -.-
Idag ska jag på julbord i nån kyrka vid Hötorget.. Aldrig vart där men det gäller att testa och se hur det känns kommer bli spännande att träffa lite nya människor osv..
Ajaa nu ska jag plattaa håret haft det lockigt alldeles för länge och börjar sakna att ha onaturligt hahahah..
pösz ;)

Saknar sommaren.. :/ Ha vad man vill på sig.. nu ser man bara ut som en köttbulle -.-

Ps: VIKTIGT.. ahha ramla för första gången idag.. . alltså den här vintern..

Inga kommentarer: