1/03/2011

Dag 03 – Mina föräldrar

Nu var det dags att skriva om dom som gav mig livet.
Min mor och min far har alltid varit dom viktigaste i mitt liv.
Tyvärr så skildes dom när jag var väldigt liten, så jag fick inte njuta av att ha båda nära mig..
De hatade varandra.
Jag bodde med min far och min stora syster som tog hand om mig och blev som min andra mamma. Åren gick och jag träffade mamma sällan, sedan bestämde hon sig för att flytta till Sverige med en ny man som hon hade skaffat.
Saknaden blev stor eftter att vi inte hade sett henne på ungefär 4 år, så min syster och jag bestämde oss för att be om tillstånd för att flytta hit. men bara jag fick det, det krossade mitt hjärta men jag behövde min mamma. och det var då jag flyttade hit, mitt liv blev inte som jag hade förväntat mig av olika anledningar och ibland önskar jag att jag aldrig hade tagit det steget jag gjorde för då hade jag inte fått uppleva det jag har gjort. men ingenting går att ändra.. allting har inte bara varit dåligt, jag har träffat underbara människor som har lämnat spår, människor som jag aldrig kommer glömma..

2 kommentarer:

idagabrielsson sa...

Sv: tack så jätte mycket! Vad glad jag blir :D Ha det bra kram! :D

Emelie sa...

Jag hade en nyårsklänning från nelly.se som var mörklila glittrig:) sj?