1/06/2011

Godnatt!


Idag skulle jag skrivit om vad kärlek är för mig, men det är så svårt att skriva om en så underbar känsla som får hela mig förvirrad, som får mig att vilja glömma.. eller kanske inte glömma. Jag längtar nog efter att få känna den underbara känslan igen "att vara kär" så som jag en gång var. Men jag tror inte det kommer bli så lätt för den riktiga kärleken kommer inte så många gånger. här i världen hittar man många fina pojkar, men bara några få av dom får dig att känna dig speciell. för tillfället får jag fortsätta vara kär i kärleken. det är nog bäst så. för nya tider kommer nog snart. jag måste sluta fästa mig vid det perfekta "kärleksbilden" annars kommer jag aldrig glömma det förflutna. Nu är det dags att sova för mig. Veckan har spenderats med alldeles för underbara vänner som är en stor del av mitt liv. det är kärlek det.

Inga kommentarer: