3/01/2011

hLLOOJ

jag sover inte än även om taxin kommer och hämtar mig kl 3 på morgonen så jag ska nog upp 2.. Hmm.. Är faktiskt inte trött längtar baar efter att få sätta mgig i taxin och bara åka låångt från stockholm. Kommer bli så himla skönt att bara komma bort ett tag. Nu har jag i alla fall nästan packat allt, vet inte riktigt vad jag ska ha på mgi ännu men det bestämmer jag senare lite svårt nu liksom.. Men bagaget är nästan full förutom handbagaget dårå.. måste ju på plats med det jag ska shoppa oxå :O
Jag kommer vara borta två veckor som ni kanskeee vet :D
Nu måste jag nog sova liiiitee! :)  Pöss på er!

1 kommentar:

Eleonor sa...

Hoppas du har det superkul!
Btw, så gick jag inte på hårgrejen. Tråkigt att gå själv så jag väntar tills ni kommer hem och går med er då istället ^^ <3p