4/14/2011

sjuuk

Bild med Bruur på vetenskapenshus
Idag har jag verkligen inte mått bra är yr, illamående, känner mig svag och är även skakig.. har vart så sen jag kom till skolan så låg typ och sov på varje lektion för jag orkade inte ta mig hem, men idrott var helt omöjligt att vara med på då vart jag tvungen att åka hem, på vägen kände jhag bara att jag ville hoppa av tåget och spy hahaha men som tur är gjorde jag inte det, han framför mig såg rätt orolig ut när jag tog fram ett papper och började vifta md den för att få lite luft.. undra va han tänkte haha. sen jag kom hem har jag bara legat i sofffan och tittat på tv har inte ens haft matlust så inte vart nån idé att stoppa i mig mat. Imorgon är det lov och jag kommer inte till skolan.. får väl hoppas att jag är frisk snart för det här är verkligen inte kuuul. Nu sak jag iaf gå och lägga mig i sängen och hoppas på att jag vaknar frisk! Den hesa rösten kommer inte försvinna över en natt eller hostan men det andra kan liika gärna försvinna tack! Godnatt

Inga kommentarer: