10/22/2010

Hemma nu..

Nu är jag äntligen hemma.. idag har det vaaarit en väldigt låång dag fyfan..Först vare skola tills 14, orkade inte med sista lektionen så drog till Stan med Linn och så kollade vi liite runt i affärer tills jag kom på att jag skulle träna då var jag tvungen att åka hem..Men fyfan va jag fick stressa, när jag skulle dra till träningen hann jag inte ens äta, jag missade bussen, glömde gymkortet och kom dessutom försent och nej det räckte inte med det.. missade mitt pass och fick nästan inte kma in för mitt kort är spärrat? -.- Fyfaan hur mkt otur kan man ha? Men aja fick komma in till slut till både gymet och gruppträningen som var då Aerobics *hängde inte med så mkt* Haha sen efter det var det body camp? Eller vafan det heter då jäävlar var det nice.. fett hård träning tkr jag.. så var helt död efter,. Så ja niice.. nästan 2 timmars träning.. !
Och nu ska jag äntligen äta, duscha och dra till Linn och ha filmkväll..!

Inga kommentarer: