10/22/2010

Studiepass + snö

Tittar ut genom fönstret och ser all fuckinh SNÖ! Det är fan oktober..och så snöar det? Nu undrar man ju om det som stod i Metro för några veckor sen stämde? Kommer det bli kallaste vintern på 100år? Eller överdriver de lite? För det brukar dom ju göra i tidningar.. 
När jag vaknade blev jag ganska glad när jag tittade ut och såg att allt var vit.. men så kom jag på hur mycket man halkar helaa vägen till skolan, hur mina händer och fötter förvandlas till is och jag inte kan smsa och håret blir förstört av att bara kommaut.. Kom också på hur fucking försernat allt blir på grund av vackra snön.. Och när allt smälter så jaa.. as nice då blir det antingen isbana så man dör när man går,... eller bara slask som förstör min dag.. Men idag är det äntligen FREDAG! då ska man väl va taggad?...

Idag så följde min kamera med till skolan, och man får väl hoppas på att jag kan ta fina snö bilder senare..
Bjuder på en gammal bild..

Jag ÄLSKAR denna kvinna <333
Kolla mina qvinnas blogg ;)

Inga kommentarer: