11/09/2010

illamående

Ligger i soffan och mår alldeles illa..Känner mig spyfärdig..
Har inge ork just nu, vill bara somna och inte vakna på ett tag, vet inte vad det är med mig just nu. Jag känner mig gråtfärdig,alldeles tom.. Tomheten fyller varenda del av min kropp, min själ, mitt allt.. jag försöker stå upp för mig, visa att jag kan att jag klarar mig, Att jag aldrig mer kommer falla.. Att ingenting kan få mig att falla igen..  Finns mycket som får mig att må som jag gör just nu som får mig förvirrad, alldeles tom..som får mina händer och hela min kropp att bli iskall och att darra..  vet inte hur jag ska ta mig ur det här. Men det gäller att kämpa på, inte ska jag gråta för dig igen, inte ska jag känna mig ensam för att du inte finns där och håller min hand, inte ska du få mig att må dåligt när det är du som borde må som sämst för det var jag som lämnade dig, det var jag som tog beslutet att gå vidare, att fortsätta mitt liv utan dig, jag valde att se världen från mina egna ögon nu, inte från dina nå mer... En sak är jag säker på .. du förtjänar inte nåt.. Inte en enda tår, eller ett sms ingenting, för du är osynlig för mig nu.. Jag är mognare nu, du var en del av mitt liv i nästan 3 år, jag ville komma ihåg dig och vår tid som nånting underbart.. men nu vill jag bara glömma.. Jag har nog redan glömt?.. Eller kan man glömma en person som höll dig kär enda till slutet?. Det är den stora frågan.. Det enda jag vet är att den personen var en stor del av mitt liv men nu är det nya tider..

Nu har jag tagit ett steg, och börjat leva mitt liv..  jag är FRI!

Det är alltid lika svårt att lämna och glömma det förflutna , mest när den personen från ditt förflutna var hela din värld, när du bara hade ögon för just honom.. men allt detta försvann långsamt..

  Tiden stannade.. och ditt hjärta slutade slå..


2010



2008

2010


2010

2009

2009

2009

2009

2008


2009

2009
  Nu har mitt liv börjat om..

Inga kommentarer: