11/07/2010

Stäädar!

Lyssnar på underbara lååtar medans jag städar mitt rum!
Tankarna fladdrar omkring och börjar se saker på ett annat sätt.. Just nu känner jag mig glad.. vill bara hoppa omkring.. Vet inte exakt vad som får mig så glad.. men imorgon kommer jag förmodligen på svaret..
NU blev jag lite ledsen :( Det är ju FUCKING skola imorgon.. Vill verkligen inte gå dit.. Har 2 prov nu i veckan.. (fysik och matte c) Kuuuuuul (NOT) Hmm.. måste plugga jävligt mkt..

Ajaa ska nog inte tänka på skolan imorgon fyfan..
Ska nog fortsätta fixa min garderob nu, kmr aldrig bli klar annars..!
Åh juste innan jag glömmer.. Min Systemis har gått sönder för andra gång, måste lämna in den på lagning.. så kommer inte kunna ta bilder på ett tag. :(

1 kommentar:

filip sa...

sv: haha, jag är bara jävligt bra! nej jag skoja. det är inte så svårt! hehe