11/18/2010

Torsdag

Guuud vilken lång dag det har varit.. är helt död.. aldrig varit såhär trött.. Igår var det en lång dag, väldigt många tårar och inge ork , Sen blev det ju lite bättre när jag och Qvinnorna var på Hårmodell casting och vi kom med alla tre, så vi ska fixas på Söndag..så jävla roligt! Och så sov jag över hos sötisen Noelle, som är världens sötaste, hon gjorde mat till mig och så åt vi popcorn och tittade på Sex And the city asso 1an som jag inte hade sett förut och sen somna vi, heelt döda  :$
Det värsta var nog att vakna.. Noelle bah ÅÅHÅ det har snöat -.- Sen tände hon lampan för att jag skulle vakna och gick jag baah hallååå slääck hon bah gå upp du! :( Då vart man leeessen !!!!!
Åååh juste!! Jag kommer va med på gymnasiemässan i Älvsjö.. Där Klara Södra kmr vara och hjälpa er nästa fredag.. För er som ska börja söka gymnasie!! :)
Colombia 09

Inga kommentarer: