1/11/2011

Dag 06 – Min dag

Min dag? Idag eller? Aja haha..
Idag vaknade jag i alla fall vid 7 av larmet, ville bara stänga av det och fortsätta sova. Jag sov med min lille bror som inte lät mig sova alls, så jävla jobbigt. Hela skoldagen kändes sjukt lång och så fick jag see nya schemat som suger hårt, och så pratade jag lite med rektorn om hur det skulle bli om jag flyttade till London i ett år. Och det lät inte så bra men han sa att jag kunde vara borta typ 2 månader eller nåt och sen komma tillbaka, det skulle ju vara rätt nice. Men iaf efter skolaan åkte jag och hämtade lille bror från dagiset tog en evighet, han började gråta och klaga för allt. Sen satt jag barnvakt tills mamma kom hem och under tiden kom min chef och knackade på min dörr och sa GRATTIS! Du ska bli fast anställd. Så jag ska nog skriva under avtalet imorgon, så jävla roligt! Har inte gjort så mycket mer än det.

Inga kommentarer: